YLEISTÄ
Kurssille osallistuvan koiran tulisi
- olla terve
- olla rokotettu
Omistaja on vastuussa koirastaan myös kurssin aikana. Koulu
- pidättää oikeuden muuttaa kurssin aikataulua
- pidättää oikeuden vaihtaa kouluttajaa
- ilmoittaa aina muutoksista asiakkaalle.
Asiakas voi perua osallistumisensa, jos koulun tekemät muutokset tekevät kurssille osallistumisen
hänelle mahdottomaksi. Jäljempänä ehdoissa käytetään termiä "kurssi" myös yksityiskoulutuksista ja tapahtumaosallistumisista.
KURSSIN PERUMISKÄYTÄNNÖT
Kurssille ilmoittautuminen on sitova.
- Asiakas voi perua tai vaihtaa kurssin, jos tämä tehdään 14 päivää ennen kurssin alkua. Kurssimaksusta palautetaan tällöin 90% ensisijaisesti varausjärjestelmän käyttäjätilin saldolle.
- Perimme kurssimaksun kokonaisuudessaan, jos asiakas peruu kurssin alle 14vrk ennen kurssin alkamista tai ei saavu paikalle.
- Jos koiralla todetaan tarttuva tauti tai ulko- tai sisäloisia tai omistaja sairastuu pitkäaikaisesti, kurssin voi vaihtaa toiseen. Asiakkaan pitää ilmoittaa asiasta heti kurssin järjestäjälle sähköpostitse ja sopia järjestelystä. Koiraa koskevissa vakavissa sairastapauksissa vaadimme lääkärintodistuksen. Muiden henkilökohtaisten syiden takia ei kurssia voi peruuttaa. Ehto koskee vain kokonaisia kursseja, kun poisjäännistä ilmoitetaan viimeistään 5vrk ennen kurssin alkua. Kurssin alkamisen jälkeen poisjääntejä ei hyvitetä eikä korvata.
- Kaikki peruutukset pitää tehdä kirjallisesti. Jos kurssin alkuun on yli 14 päivää, peruutuksen voi tehdä ilmoittautumisjärjestelmässä. Sen jälkeen peruminen pitää tehdä sähköpostitse. Saat kuittauksen, kun peruutus on tehty. Ilmoittautumisjärjestelmä lähettää kuittauksen välittömästi. Asiakaspalvelumme kuittaa perumisen, jos se on tehty sähköpostitse.
- Kurssia ei voi perua jättämällä laskun maksamatta
- Henkilökohtaiset syyt eivät ole peruste maksun palautukselle tai kurssikertojen korvaamiselle.
- Kurssikerran saa siirtää eteenpäin toiselle osallistujalle mikäli kurssin rakenne sen mahdollistaa, siirtämisestä täytyy kuitenkin ensin sopia Taisteluoravan kanssa.
- Jatkuvissa ryhmissä ilmoitus ryhmässä lopettamisesta on tehtävä edeltävän kuukauden 15. Päivään mennessä. Kurssin kuvauksessa on mainittu jatkuva ryhmä tai sen jatkumisesta sovitaan ryhmän kesken.
JONOON ILMOITTAUTUMINEN
Jonoon ilmoittautuminen ei ole sitova. Mikäli saat paikan jonon kautta, mutta et halua ottaa
paikkaa vastaan, ilmoitathan siitä meille heti. Tällöin voimme tarjota paikkaa seuraavana jonossa
olevalle. Jos olet ilmoittautunut sekä jonoon että myöhemmin järjestettävälle kurssille, ja
saat kurssipaikan jonon kautta, muistathan perua toisen kurssi-ilmoittautumisen, jos jonopaikan
saamisen vuoksi et aio osallistua sille.
ERIMIELISYYDET
Mahdollisissa riitatapauksissa asiat pyritään ratkomaan neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada
ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian
kuluttajariitalautakunnan (
www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä
maistraattien kuluttajaneuvontaan (
www.kuluttajaneuvonta.fi)
MAKSAMINEN
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta:
https://www.visma.fi/vismapay/
MAKSUTAVAT
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
Meillä voit maksaa myös luontoiseduilla; Smartum ja EPassi verkkomaksulla ja Edenred MasterCardilla. Emme ota vastaan seteleitä, ainoastaan verkko- ja mobiilimaksuja.
Tehtyäsi oston, siirry maksamiseen, valitse joko Smartum-verkkomaksu, EPassi verkkomaksu tai Visman maksupalveluista MasterCard, jolla saat suoritettua Edenredin maksun.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla:
https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa
www.jousto.com.
VISMA PAY -MAKSUPALVELUN YHTEYSTIEDOT
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
ERIMIELISYYDET
Mahdollisissa riitatapauksissa asiat pyritään ratkomaan neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada
ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian
kuluttajariitalautakunnan (
www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä
maistraattien kuluttajaneuvontaan (
www.kuluttajaneuvonta.fi)